Canmete hahahha kıyamamam kaç aylık siniz şuan valla 4 biz de çok kotu gecmedi ne yalan soyluyim hatta nasıl geçti anlamadım bile desem yeri var 4 de sadece farkındalığı çok daha fazla olduğu için biraz yormustu ama uykular daha fazla ve derin olduğu için dinlenme vaktim daha çok oluyordu ama şuan maalesef .. saniirm hareket yoruyor usutune bı de mız mizlik eklenince