Evaakus 8.ay çok zor geçiyo. İlk kızımda en zorlandığım dönemdi. Kafam yastığa deyer deymez uyanırdı. Gündüz doğru düzgün uyumazdı. En uzun ve en zorlu atak dönemi diye geçer 8.ay atağı. Şuan ikinci de 8 aylık 🥺ve bütün ev ahalisi hastayız. Büyüğün kreşi, hazırlığı, ödevleri var. 😢 Vay ben bittiim tükendim