sedaka son durumunuz ne bilmiyorum ama mastit oldum göğsümun bir kismi tikaliydi sadece ve doktorun anlattigini soyluyorum direk size.. havluyu utuyle cok iyi isitin sonra gogsunuze sarin 15 20 dakika dursun ondan sonra gogsunuzu sagin sonra emziredebilirsiniz.. 2 gun once hastanelik oldum bu yuzden ilerlerse cok kotu birsey bunu deneyin birde antibiyotik yazdi bebegi etkilemiyormus ama onu doktorunuza danisip icin.. 2 gündür iyiyim cok sukur.. bebegim sık sık ve aktif emmesine. Ragmen bunu yasadim üstelik..