sedaka Canlar 10 günlük anneyim bir göğüsüm bayağı bir süt doldu sağdım gelmiyor mesaj yaptım sıcak soğuk kompres duş aldım ama fayda etmiyor. Allah aşkınıza nasıl boşaltabilirim bunu bileniniz var mı tıkandı sanırım :(
Mommmmms sedaka sıcak duşa girip arkadan pompayla sağmanız lazım ilk baş pompaya da gelmeyebilir ama pes etmeyin duşta güzelce mesaj yapın pompayla sağarken de ara ara masaj yapıp sağmaya devam edin akmaya başlayacaktır
EmineYilmaz sedaka elektrikli kullanmayın mochi ile sağın. Ağrısı 3-4 gün kalıyor ama o sütü boşaltın bebeği ful ordan emzirin acısa bile. geçmiş olsun
sedaka Dlkuzn haklısınız canım yandığı için hep diğer göğsü verip bunu sağdım hata yaptım acemilik işte :( sanırım bu yüzden oldu mastit olmasam bari
karpuzlusakiz Elektrikli pompanın agresif sağımları daha kötü yapabilir sizi. Mochi gibi manuel pompayla ya da sıcak suyun altında duşta elinizle sağmaya çalışın bir yer nokta gibi taşlaşmıştır büyük ihtimal tıkanmıştır oraya masaj yapa yapa bastıra bastıra dağıtmaya çalışın
sedaka karpuzlusakiz teşekkür ederim duşta deneyeceğim bir de. Zaten pompam da lansinoh un manueli mochiye çok benziyor
Mlksfk Mutlaka sağım yapın bol bol onun dışında Duşta sıcak su tutarak beyaz sabunla masaj yapın benim bu şekilde geçmişti
sedaka Mlksfk bugün gelmiyor bebişime 20 dk emzirdim ömrümden ömür gitti ağlaya ağlaya kaldım diğeriyle arasındaki fark gözle görülür. Teşekkür ederim yine de 😪
Dlkuzn sedaka sağarak boşaltmaya çalışmayın daha çok yara yaparsınız göğsünüzü daha çok acır bebis emdikçe açılır o ilk emmede açılmasa bile göğüs uyarıldıkca ikinci emmede açılır kısa sürelerde hep o göğsünüzü teklif edin çektikçe gelecektir kitle gibi şişlik sertlik gelmiyorsa mastit değildir bazen süt fazlalığından kanallar tıkanabiliyor
trk O kadar zorlandım ki tam üç ay çekmiştim,mutlaka ve mutlaka emzirin,sonra pompayla çekmeye çalışın,sıcak havlu,duş da çok iyi geliyor
berfinnnmis Canım benden bir tavsiye mutlaka bunu önce bi dene lahanayı büyük yapraklı buzluğa koy donsun sonra ağrıyan memenin üstüne koy o buzu çözülene kadar dursun ağrısını alır ağrısı gittikten sonra sıcak suyla rahat rahat massaj yap açılması için lahanayı mutlaka dene ağrısını direk alıyor
AEgemm berfinnnmis merhaba ben sağım yaptığımda ya da emzirdiğimde mememin ucu benbeyaz oluyor ve çok kötü ağrıyor kolumun altından itibaren bu söylediğiniz ona da fayda eder mi acaba
esra1896 AEgemm merhaba nasıl geçirdiniz acaba? Benimde ağrım sızlamam var sanki sıcak su dökülmüş gibi. Memenin ucu kuru ve beyaz
tazeebiirannee Hanımlar ben de 27 günlük anneyim süt bollugundan olduğunu sanmıyorum ama benim göğüslerimde de ağrı var böyle sızı gibi titreme gibi. Ama sertlik şişlik vs yok o yüzden sütten olduğunu düşünmüyorum bir fikri olan var mi
Talihkusum Mastit ameliyatı olmuş biri olarak tecrübelerimi yazmak istedim doktorlar her zaman doğru yönlendirmiyor hatta bence çoğu zaman ihmal ediliyor bu konu. Emzirme öncesi sıcak emzirme sonrası soğuk uygulama iyi gelir sıcak duştan hemen sonra emzirin ya da sağın mümkünse emzirin sık sık acısa bile. Bebeğiniz emerken doluluk olan yere uca doğru masaj yapın eğer 1 gün hatta bir kaç saat içinde çözemezseniz hemen doktora gidin defalarca mastit ola ola en sonunda ameliyat oldum ve maalesef sütümü kestik inşallah okuyanlara fayda sağlar doktorlar geçer dyip gönderiyor eğer masaj emzirme sağma ile geçmiyorsa asla vakit kaybetmeyin güçlü antibiyotik ile halledin emzirmeden hemen sonra sağmayın iyice artırır sütü
sedaka Talihkusum çok çok geçmiş olsun evet doktor bir aya sağ emzir bebek büyüdükçe rahatlarsın dedi. Şimdi emzirdikten sonra mı sağmalıyım sağdıktan sonra mı emzirlemliyim