Annebebek7 merhaba. ben xiaomi kullanıyorum iki kişiyiz yetiyor bize. Gayet memnunum benim fırınımın içi genelde hep dolu olur tepsiler vs sürekli çıkarmak zor geliyor açıkçası.bir nevi mini mikrodalga gibi kullanıyorum. Bişeyler ısıtmak pratik oluyor en çokta buz çözme özelliğini seviyorum buzluktan çıkardığım bir şeyi saatlerce erimesini beklemiyorum mesela hemen eritiyor. kıyma, et, tavuk vs. Ayrıca patates, biber, sebze kızartması çok güzel oluyor. Tavuk kanat denedim onuda çok güzel yaptı sanki mangalda yapılmıştı o kadar güzeldi.Özellikle patates kızartması favorim🫶🏻 alacak olursanız tavsiye ediyorum