aynenncnmmm Aslan2103 ay ben bi bizi büyük numarayla gidiyor sanıyordum. Bizde babyturco kullanıyoruz 5700 kg 3 numaradayız
Aslan2103 aynenncnmmm yok yok kaliplari digerlerine göre kucukmus ondan bende gecen markette biri molfix aliyodu ona sordum oyle ogrendim
mnkanne1 Mekuso 5 numara stoğu yapabilirsiniz bence çok uzun bir süredir 5 numara kullanıyorum 2 yaşında baby me kullanıyorum bende
mnkanne1 Mekuso en son tarttığımda yeni 11 kilo olmuştu çok kilo alan bi bebek değil zaten hareketli bir çocuk