Mekuso Merhaba, Oğlum 5,5 aylık şu an 4 numara bez kullanıyoruz. Yaklaşık bir ay önce kilosu 7400 dü. E bebekte bezlerde kampanya var bende 4 numara 5 numara stok yapmak istiyorum. Sizce kaç adet almalıyım. 4 numarayı ve 5 numarayı kaç ay kullanırım acaba?
merkursavascisi_06 Mekuso hangi marka? Sleepy de kilodan ziyade bebişin popo kalıbı önemli bence. Ben kilo sınırından en az iki kilo öncesinden başlıyodum numaralara öyle diyim. Bi de 5 numaradan 6ya geçmiştim sızdırdığı için ama kızım hareketlenip boya gidince elimde kalan 5numara bezleri de arada kullanabiliyorum
Yuzuklerin_efendisi0 Mekuso Oğlum yaşına girecek ve geçen ay 10 kg oldu, bu ay daha tartmadım, ama yaklaşık 3 aydır 5 numara kullanıyorum. Uzun bi sürede 5 kullanırım. En mantıklısı 5 için stok yapmanız. Bizde hiç bi bez pişik yapmadığı için indirimde olan bütün bezlerden alıyorum. Evde 600 taneden fazla bez birikti. En iyi ihtimalle küçük gelirse fazladan olanları etrafımda bebeği olana veririm.
Aslan2103 Bez markasina gore degisiyo. Ben baby turvo kullaniyorum 8 200 gram 5 numara kullaniyorum ama molfix falan 4 olur diye dusunuyorum. Baby turco alcaksaniz 5 numara bayaa gidiyo
aynenncnmmm Aslan2103 ay ben bi bizi büyük numarayla gidiyor sanıyordum. Bizde babyturco kullanıyoruz 5700 kg 3 numaradayız
merkursavascisi_06 Mekuso yani naçizane fikrim aşırı stoğun mantığı olmadığından yana. Hem bi sürü yer kaplıyo hem de o kadar bariz bi fark olmuyo fiyatlarda aslında yine indirim oluyo her ay takip edin o zaman alırsınız
mnkanne1 Mekuso 5 numara stoğu yapabilirsiniz bence çok uzun bir süredir 5 numara kullanıyorum 2 yaşında baby me kullanıyorum bende
DunyamMavi Mekuso benim kızım 10 kilo hala 4 kullanıyorum. Baby turco. Tam oluyor. Ben bi süre daha 4te giderim 8 kilolarla aynı markanın 5 numarasını kullanana çok şaşırdım o kadar da küçük değil nasıl kullanıyorlar