Nurumm12 hava çok sıcaktı ve ateşi cıktı. Ondan öncesi soğuk bseylerde yemişti. Birden ateşi çok cıktı. Kasıldı ve titredi baya. 3 dakikalık biseydi yani ama ömrümden ömür geçti. Nöroloji falan gitmedik gerek görmedik. Bir kere oldu başka da olmadı. Hep takipte kaldık.