Havale geciren cocugun annesi nezaman normale döndünüz iki kez gecirdik ben hala kendime gelemedim bir hafta olacak yarin. Her an tetikteyim cantam hazir bekliyor telefon hep sarji dolu sekilde. Öyle zor ki epilepsi olabilir dedi doktor eeg cekilecek pazartesi. Cok korkuyorum cocuk bunu atlatir insaallah diyorum ama ben neyapicagim inan bilmiyorum.