kaganannesi yaseminnduru Bu şekilde konusarak kendi seviyenizi zaten belli ediyorsunuz.Daha fazla tartışmasak iyi olur.Size de iyi günler
Mrtnur Arascyln bu bilmişlik degil ırkcılıga karşı olmak oluyor. Ortak bi alanda yazıyorsan bu beni ilgilendirir. Bu şekilde ırkcılık yapmaya gerek yok fikirlerinizi topluma degil kendinize saklayın ufam bi tavsiye size.