Kbrnrsgrrrr Benim de başıma geldi hepatit aşısında . Miadı yakın aşıydı (3ay) ücra bir kurumdu? , ben başka sağlık ocağında yaptırdım . Elbette kontrolleri yapılıyor ama aşıların saklama koşulları çok önemli , yakın tarihli aşılarda bu risk artıyor vs. Alengirli bir sürü iş dönüyor yine de tedbiri elden bırakmamak gerekir .