Hilalck emzirme danısmanı ile konustum geceleri nasıl emiyor dedi çok güzel emiyor dedim. Gündüzleri sordu memeye alınca gezdire gezdire beş dk zor emiyo dedim. O ona yetiyordur geceleri emiyorsa sorun yok dedi. Kilo alımımız normal gidiyordu zaten. Gündüzleri dediğin gibi uyaranları azalt loş sessiz ortamda dene demişti. Bir de uyut uykudan uyanınca emzir demişti. Uyutuyordum bende uykudan uyanınca emiyordu. Veya kucağımda gezerek emzirdim. Yatağın kenarında zıplayarak emdik