yagmurben_ 2 haftalık daha benimki göğüsler boşalınca sızlama geçiyor benim meme ucu hassasiyeti için de göğüs kalkanı kullanıyorum göğüs pedi sürtünme yaptığı için tahriş ediyor bana da emzirme danışmanı söyledi ilk hafta daha zor geçti benim için şuan iyiyiz göbek bağımız da düştü bir de doktor dedi ki her meme aradığında aç değildir gaz sansıcı varken de meme arar dedi sen sadece 2 saatte bir emzir dedi o yeterli besini alır dedi ilk süreç çok zor gerçekten