Ogulluana
Hayymoomm rota aşısı 3 ayı doldurmadan yapılıyor biz. Yaptrdik iki taneydi menenjiti de 6 aydan sonra aşı yok 1 yaşına kadar o arada yaptr dedi doktor . İstanbul da devlet hastanesi ne gittin sağlık ocağı devlete git dedi sağlık ocağında yapılmıyor diye.gittim .bu aşı için özele gidin dedi devlet hastanelerinde yapılmıyor dedi . saçmalık resmen o doktorla bu doktor farklı mı ikisi de çocuk doktoru.yakinda devlet çocuk ta yapmayin diycek biz bakmiuorz diycek