Hayymoomm Canım rotada olacaktır büyük ihtimalle menenjitte biz eczaneden aldık üçü 3 bini geçmişti diye hatırlıyorum menenjitte iki tane vardı biri nimenrix öteki bexsero bir de rota sen yine mutlaka bir doktora tekrar sor ama derim çünkü özel aşılar diğer aşılar gibi ayı belirli olmuyor bebeğin durumuna bağlı olarak kimi doktor 4. ayda kimisi 7. ayda başlatıyor tekrar iletişime geç bence bi doktorunuzla 🌸