merve_asaf Sadeturkkahvesi Var tabi siz ve eşiniz için 30 kg hakkiniz var çocukta varsa ysninizda onunda 10 kg felan ya çok çok ağır değilse sıkıntı çıkmaz bnce
yyasolii Sadeturkkahvesi kişi başı 15 kilo hakkın var ister tek kişi 45 kilo olsun valiz ister kişi başı 15 er kilo olsun yani istediğin gibi pay edebilirsin kişi balına 15 kilo düşüyor ister tek valiz yap ister paylaştır sıkıntı olmuyor ben elimle bir valiz yapıp 30 kilo şeklinde yapıtorduk
Nurumayy Havaalanında çalışıyorum üçünüzün hakkını bi bagaja koyabilirsin ama bagaj ağırlığı 32 kg geçmesin. İyi yolculuklar 👋