Ela3424 tuuuba hiçbir zararı olmaz ama ağlıyorsa gazı olabilir bir yeri ağrıyor olabilir doktora götürmenizi öneririm kendi başımıza maalesef neden ağladıklarını çözemeyebiliyoruz bazen