Hanımlar bebeğim sürekli ağlıyor bugün gözünden yaşlar geliyor ne yapsam avutamadım birsürü etkinlik oyun azıcık duruyor sonra bidaha ağlıyor
Böyle çok uzun sürünce bir yeri ağrıyor diye düşünüp çok az calpol verdim bir zararı olur mu acaba
Eli sürekli ağzında dişten dolayı olma ihtimali çok yüksek ama bilmiyorum
Böyle ateşi yokken çok ağlayan bebeğine calpol veren var mı