katmerliana Bebegimucizem benim durumda aynıydı canım . Ek gıdaya başladık ya ağzını kapattı yada çıkarttı reddetti içtiği mamayı da içmemeye başladı sürekli beni emmek istedi şuan 8 aylık hala istekli yemiyor . Çok kızdığım eleştirdiğim yöntemleri deniyorum telden çocuk şarkısı açıyorum yada dikkatini çekecek seyler bulmaya çalışıyorum. Sevdiği hiç birşey yok meyve sebze yoğurt peynir vs vs ... yemek saatimiz savaş şeklinde pes etmemen sürekli denemen lazım canım
nagehanyorulmaz Kaşığa alışmakta zorlanıyor olabilir ya da ek gıdaya hazır değil belki tatlarını sevmiyor biraz ara verip tekrar denemeye devam edin. Alışacaktır zamanla bazı bebekler geç alışıyor benim yiğenim de öyleydi sonra çok rahat alıştı
HzlBrls Selinmom yapıyorum bunların hepsini kucağıma oturttum parmağımla verdim bişeyler o zaman ağzını açtı sanırım sorun kaşıkta 🤪🤣