Bebegimucizem Kızlar ek gıdaya doktor onayıyla geçtik ama oğlum hiçbişeyi yemiyor 🙁yoğurt mayalıyorum sebzeyi hiçbir şekilde yemek istemediği için hipp’in kavanoz meyve pürelerinden aldım. Dedim belki tatsız sebzeyi sevmiyordur bir de meyve deneyeyim. Ama onları da yemiyor. Bende kendimce şöyle bişey yapıyorum mamanın içine bir iki kaşık yoğurt bazen de meyve püresi karısıtırıyorum. Doğru mu yapıyorum bilmiyorum ama yemesi için bir anne olarak elimden gelen bu 😔
Duruminayuce Bebegimucizem kac aylik bebeginiz benimkide 4 buçuk aylik mama ile beslenen bebek ne mamayı içiyor nede ek gıda ağzına verlince kusuyor tadına bile bakmıyor
HzlBrls Bebegimucizem 2 haftadır aynı durumları yaşıyorum daha mama sandalyesini görünce ağlamaya başlıyor 1 kaşık ağzına sokmak dakikalar sürüyor denemediğim yöntem kalmadı ama kesinlikle kabul etmiyor verdiklerimi 6 aylık olacağız 9 gün sonra ne yapıcam şaşırdım artık
katmerliana Bebegimucizem benim durumda aynıydı canım . Ek gıdaya başladık ya ağzını kapattı yada çıkarttı reddetti içtiği mamayı da içmemeye başladı sürekli beni emmek istedi şuan 8 aylık hala istekli yemiyor . Çok kızdığım eleştirdiğim yöntemleri deniyorum telden çocuk şarkısı açıyorum yada dikkatini çekecek seyler bulmaya çalışıyorum. Sevdiği hiç birşey yok meyve sebze yoğurt peynir vs vs ... yemek saatimiz savaş şeklinde pes etmemen sürekli denemen lazım canım
Zeymir Canım benim kızım da kesinlikle ek gıdayı kabul etmiyordu ben de şırınga ile yaptığım corbalari cekip agzina sıkıyorum şırınganın ignesini cikartiyorum ama plastik kismiyla yapiyorum. Zar zor yiyor dene istersen.
tbc Yeni geçtiyseniz kabul etmemesi çok doğal. Bir hafta 10 gün sonra tamamen alışıyorlar. Siz pes etmeyin ve yönteminizi şimdilik değiştirmeyin birkaç kaşık dahi olsa her gün deneyin. İlk başta ya tükürüyorlar ya da ağızlarını yumuyorlar
Bebegimucizem tbc bir hafta on gündür deniyorum hayır sadece bunlarca olsa mamayı bile eskisi gibi içmiyor
Larinaz Bebegimucizem evet öyle oluyor.kızım 1 1,5 ay snra anca düsenli yemeye basladı.mamayıda tamamen bıraktı.sadece anne sütü ve yemek yiyor
yesim2 yanlış yapıyorsun verdiğin her ek gıdayı hemen almasını istiyorsun amacın alıştırmak hemen alışmayabilir zorlamdan azar azar vermelisin ben aptamilin ürünlerini kullanıyorum severek alıyor bebeğim , istersen ondan dene
Bebegimucizem yesim2 evet haklısınız galiba yesin diye uğraşmaktan çok alıştırmak için çabalamam lazım. Aptamilin hangi ürünlerini kullanıyorsunuz acaba
simgetaskisla [bilinmeyen] milupa kavanozlardan dene ben ilk onlardan verdim organik oluyor onlar daha güzel yiyor
Selinmom HzlBrls siz yemek yerken kucanıxa alıp sizi izlemesine fırsat verin onun elinede kaşık verin annesi sizi görüp taklit etsin
burcusenova mamanız hangisi, mamaya yoğurt karıştırılmaz, oda sütlü ürün. yoğurt meyvelide yemiyorsa zorlamayın, yopurt çorbası yapın, pirinçle değil ama unla yapın
HzlBrls Selinmom yapıyorum bunların hepsini kucağıma oturttum parmağımla verdim bişeyler o zaman ağzını açtı sanırım sorun kaşıkta 🤪🤣
Btlll Bana doktor tadımlarda çatalla ezip öyle sebzeleri ver demişti çiğnemesi alışsın diye. Birkaç gün denedim resmen çocuğa eziyet etmişim. Şuan çorbadan biraz yoğun bir kıvamda veriyorum mis gibi içiyor. Yiyen çocuk elbet çiğnemeye alışıcak diye düşünüyorum. Birden katı gıda vermek saçmaymış