KahveliVera Meriskus bende günde 5-6 fincan içerken artık 2-3 içiyorum içemiyorum toprak gelşyoe sanki
Meriskus KahveliVera of bilmiyorum tad alamıyorum kahvesen sigarayoda bıraktım kahvem vardı bi onunda içine ettlier çay bardağıyla içerdim düşün o kdr severdim
KahveliVera Meriskus valla yaa çifte kavrulmuş çektirilmiş tadı öyle ama güzel değil zıkkım mehmet efendi ne diye değiştin
oyoyoyyedibeni Meriskus ben cok üst üste aynı icince oyle okuyor bi ara kahve dunyasından bıktım bir aktara gectim sonra şok Yemenli dun mesela esim Abdullah efendi Almıs Boyle donusumlu gidince tadı geliyor. Bide bayatlamasın ona dikkat et az az al