Meriskus Ya hanımlarrr uzun zamandır aklıma takılıyordu türk kahvesini çok severim ama tadı bi değişik gibi geliyor son zamanmarda Sizedd oluyormu ? Hoş kahve içicek ne halim kaldı ne tadım ne tuzum malum savaştan ötürü😞
Kifoo Meriskus valla az önce içtim bende aynı şeyi düşündüm. Başkasının yaptığı çok lezzetli ben yapınca bi tuhaf halbuki hep kahveyi güzel yapan bendim.
tamamdedimyaa Meriskus evet benim de aldığım son pakette tadı çok kötü. İki kere yaptım ikisi de çok kötü oldu. Ben mi yapamadım diye düşündüm ama demek ki alakası yokmuş.
Mavili-mavilimorcicek Meriskus Migrosun kendi markalı kahvesini öneririm.Ne acı ne de bayat tat geliyor bence çok güzel.
hestiaone Valla ben türk kahvesı cok severım bırgun ıctıgımde tadı hiç güzel gelmedi içmek istemedim meğersem hamileymişim 🤭
Meriskus Kifoo evet marketten mehmet efendi alırım amq son zamanlarda hic tadını begenmiyorum bi sıkıntı var gibi ama anlamadım
Duygusaljelibon_ Kifoo bende başkasının yaptığını içemiyorum kendi kahvem daha güzel oluyo eşimde hep öyle der ❤️
Meriskus tamamdedimyaa ypk ya bizlik sorun yok hani farklı farklı yerlerden alıyorum bayatmıdır nedir anlamadım
KahveliVera Meriskus bende günde 5-6 fincan içerken artık 2-3 içiyorum içemiyorum toprak gelşyoe sanki