ozlem5494 senvarsan 20 günlük bebeğe “yenidoğan bebek GİBİ mi” dediler gerçekten? Ay bu insanlar neden bu kadar değişik ya, zaten yenidoğdu desene kuzum. Boşver bebeğin sağlıklıysa kimseyi dinleme insanlar hep konuşur illâ ki konuşacak bişey bulurlar.
senvarsan ozlem5494 milletin azı torba değil ki büzelim illaki bişeyler söylüyorlar morelim bozuluyor ama takmıcam artık
eceliko eceliko yani demek istediğim uyuması için en azından 2 saat uyur siz de dinlenirsiniz. sürekli biberonla tavsiye etmem tabiki
elif949494 senvarsan aynılarını birabir yaşadım eşimle gece mama vermek istedim eşim istemedi sonra düşündüm sütum yetiyorsa gerek yok dedim zaten mama versende seni yine emzik olarak kullanicak çünkü öyle alışmis oluyor
senvarsan elif949494 benimde sütüm var ama ağladığı için sürekli emiyor bnde acaba doymuyor mu diyorum mama vermek istedim eşim karşı çıktı ahh bu erkekler neden herşeye karışıyor
osi30 senvarsan Doktor iyi dediyse millete kulağınızı tıkayın.İnsanlar bayılır kusur bulmaya zaten.Her bebek farklıdır, kıyas yapmaları çok saçma.Zaten doğum kilosuna göre şuanki kilosu gayet normal.
elif949494 senvarsan ben geceleri mamayı belki daha uzun süre uyur diye vermek istedim ama vermemi istemedi kendilerisabaha kadar uyuyor tabi biz çekiyoruz