senvarsan 20 günde ortalama 600-700 gram almış, gayet iyi. Mamayı kilo odaklı vermek istiyorsanız bence şu anda gerek yok. Aylık kontrolünüzde doktor gerek görürse ona göre hareket edersiniz. Şu anda çok küçük, sizin kokunuzu almak ve güvende hissetmek istiyor. Zamanla bu durum azalıyor. Sadece aç oldugu için değil, huzur bulmak için de bebeğiniz meme emiyor. Onun haricinde mama zehir mi? Esiniz neden bunun için sizinle tartışıyor onu anlamadım? Ben mama kullanan bir anne olarak açıkçası bu tarz şeylerden çok rahatsız oluyorum. Farkında olmadan mama kullanan anneler huzursuz oluyor bu yazılarda.