Ela3424 çok geçmiş olsun sıvı yağı iyice ocakta ısıtın kızartma yapacak kadar ısınsın soğuduktan sonra iki 3 gün sürün faydası olacaktır pişik olmasada haftada bir iki gün sürün derim oluşumu engeller ben çok faydasını görüyorum mavi hematan alıyordum oda çok iyi ama pahallı diye bu yönteme geçtim umarım sizinde işinize yarar🙏