Meriskus tevafukun bu kadarına şasırdım açıkcası. bebeğim uyumadı bi türlü, uyudu uyandı uyudu uyandı ben de ayağımda sallarken foruma bakayım dedim 3:30′a 2 dk kala yazınızı gördüm ve okudum “ Ya Kahhar” Esmasını. Allah o bebeklere, çocuklara yardım etsin inşallah çok üzgünüm 😞😞