Gakkoyenge gece tekrar uyutmakta zorlanmak istemiyorsan sen uyandır uyku arası emzir geri beşiğe koyunca zaten uyumaya devam ediyor hiç sallama ihtiyacı bile olmuyor. Kendi uyandığında acıkıp uyandığı için uykusu da açılıyor uyumakta zorlanıyor baya sallaya sallaya zor uyutuyorum gece o şekilde. Her bebek farklıdır ama bu yöntemi de deneyin isterseniz belki yorgunluğunuza bi nebze çözüm olur