Gakkoyenge saate çok takılmayın, bebeğin tepkilerini takip edebilirsiniz. Eğer ki rehavetli bir bebek ise o zaman ortalama bir aralık koyabilirsiniz. Bem doğım yaptığımda hastanedeki hemşireler saat başı emecek dediler, her saat emzirdim, uyandırdım emzirdim, uyumadım emzirdim, sonra bir pediateist ile görüştük, bebeği takip et dedi ki geceleri ben uyandırmadan uyanmazdı herhalde, geceleri uyandırdım, gündüzleri ile bebişi takip ettim, zaten belli tepkileri oluyordu kızımın..ama yine de ortalaması 1.5-2 saate tekabül ediyordu.