anne_yiz Aynı durum bende de var ama ben dinlemiyorum sağolsun eşimde destekliyor beni. Bebeğim 24 gün yoğun bakımda kaldı. Taburcu olduk vs eve geldik evin içi 26 derece yok üşütecek yok kalın giyindirin elleri soğuk bak ben üşüyorum o üşür. Ay mutfağa getirme. Emmiyorsa ver biberonu aç bırakma. Hep negatif. Ben çocuğuma emme refleksi kazandırmaya çalışıyorum. Her yolu deniyorum. Bu bi süreç. Emzirme danışmanı daha size alışamadı ten tene temas yapın ama sürekli sadece wc ye giderken bırakın dedi. Evin içi 30 derece küvezdeki ısı ile aynı. Odaya gidiyor geliyor üşütecek bu çocuk deyip duruyor. En sonda bak kalbini kırmayayım karışma ben onunla bağ kurmaya çalışıyorum. Üşütmez ben onun annesiyim hasta olsa ilk benim canım yanar dedim. Emmeyi alıştırmaya çalışıyorum sen hiç motive edici konuşmuyorsun daha çok moralimi bozuyorsun dedim. Oda niye kalbimiz kırılsın benim de içim gidiyor birşey olacak diye diyor. Dedim sen kansız olduğun için üşüyorsun ama bu erkek çocuğu bu kadar aşırı sıcak sevmez ve ten tene temas yaparkende sırtını battaniyesiyle kapatıyordum. Üşümesin diye. Gene kendi bildiğimi yapıyorum ve gönlü kırılmasın diye bazen dinliyorum ama sürekli aynı şeyler sıkıldım bende yalnız olsam daha iyi