anne_yiz yaşadım eşimin annesi sürekli hamileliğimin başından beri süte emzirmeye takmıştı bebeğim küvezde kaldı 10 gün 1 sağımda 60 ml süt çıkıyordu ama o kadar darladılar ki beni hastaneden çıktıktan sonra bebeğimde inek sütü alerjisi çıktı yani ben süt ürünleri tüketince kanlı kaka yapıyordu mamaya başladık tedavi amaçlı o arada sarılıkta oldu başladı vay besleyenemiş sütü yetmemiş demeye ilk görmeye geldiler yine aynı laflar bebeği kucaklarından alıverdim valla eşimede dedim yeter artık emzirmeyide bırakacam anan yüzünden çok geliyorsa alsın kendi emzirsin diye oda konuştu anasıyla kesti sesi sütten yana şimdide uyuyormu diyip duuruyor hiç aramıyorm sormuyorum valla amann uğraşamam sende kafana takma nasıl içiyorsa içsin bebek maksat beslemek zaten ha memeden ha biberondan