nrsll PnarAkca34 e bebekte var alt temizleme pamuğu diye geçiyor bı ara bim’de satıliyordu hala var mı bilmiyorum ama
PnarAkca34 nrsll bende bilmiyorum henüz evden çıkmadım ancak eşimden isteyebilirm getirmesi için o da yarın ancak getirebilir🥺
Ozgee59 PnarAkca34 aynı şekilde ya. Bebeğim biraz tombik ben ona bağladım artık. Geceleri prima bağlıyorum o bile biraz sıkıyor aşırı ince olmasına rağmen
PnarAkca34 Ozgee59 Allah bağışlasın canım benimki tombik de değil zaten düşük kiloda doğdu şimdi de 5 kilo ya olmuştur ya olmamıştır bilmiyorum ona ragmn sıkıyorlar
Berru PnarAkca34 dogdugu gunden beri kullanıyorum ben bezdan kaynaklı pisik olmadı normal bez bacaginın arasını sıkınca külot bezini aldim aynı markanın sorunsuz kullanıyorum bebegim 7 aylık
Ozgee59 PnarAkca34 sağol seninkini de allah bağışlasın😊 o zaman kiloyla da alakası yokmuş uygun bezi bulmak çok zor gerçekten
Bdurmus92 PnarAkca34 bilemicem o zaman canm her bebek aynı olmuyo işte fazla hassas demekki iyi gelmemiş🥰