Canmete büyüdükçe ayına uygun uyku aralığı bırakmalısınız tabiki ama şuan bebeğiniz 4. Ay atağına girmiş sanırım bu yüzden uykuya direnme olabilir. Ama hanımefendinin dediği gibi yatmadan 1 saat kadar önce yemekle ilişik kesilmeli tok karınla uyumakta rahatsız eder çünkü. Uyansa bile odadan çıkartmadan uykuya devam ettirin oyun vs oynatmayın çok çabuk alışkanlığa dönüşür 4. Ay atağını düzeninizi bozmadan atlatmaya çalışırsanız daha sonra bu uyanmaları azalacaktır. Kızım 1.5 yaşında sizin gibi hep erken yatırdım başta uyandı ama devam ettirdim şimdi uyanmıyor şükür ağrısı falan olmadıkça