Safakkk shibalba uyku yok ki doğru düzgün bölük pörçük hep Su çay içmekten gına geldi ama süt bı turlu gelmiyor
KaynanaYiyen inan-472 haklısınız. Üzülmeyin. Benim kızıma da doğduğundan beri meme mama gittik. Bi yerden sonra memeyi reddetti. Odur budur mama veriyoruz. Ama çok sağlıklı. Hepsi geçecek yeterki sağlıklı olsunlar. Sıkmayın canınızı. ❤️❤️
inan-472 KaynanaYiyen aynı durumdayız oğlumuda 4 ay emzirdim sonra gitti sütler şimdi kızımı memeden hic kaldırmıyorum mamada takviye yapıyorum. Evet gecicek bir şekilde büyüyecekler sakinlik gerekiyor sağlıkla büyüsünler inşallah 🙏🙏
ereninannesi_ Karannesi dene bence ben ihtimal vermedim ama 3 ay10 günlüğüz 3 dişinin yeri şişmiş kaşınıyor kasinmazsa da oynar
gamzeyv Karannesi bebegınızın kilo alımı iyi bez sayısı iyi niye herseyi önce mamaya bağlıyorsunuz doktorunuzda iyi demiş Bebekler suan aç olduğu için değil emme refleksi olduğu için hep memede kalmak istiyorlar ellerini emme sebebide bu merak etmeyin