Karannesi Sinem61 bebeğim aç diye düşünüyordum sürekli. teşekkür ederim cevap verdiğiniz için. Böyle devam edicem 3. Ayda belli olur .
Cns23 Karannesi ben de ayni durumu yasiyorum soyledikleriniz birebir ayni. Doktor ayda 1 kg almis normal ama daha fazlasini istiyor diyip 3 ogun mama verdi ama mama bebgimi rahatsiz etti sindirim acisindan ve kusma oldu bende kestim vermiyorum suan bakalim 3. Ayda ne kadar kilo alacak. Bence doyuyolar ama refleks olarak hep memede kalmak istiyolar. İnanin wcye bile zor gidiyorum pesimden agliyor. Meme verdigim halde elleri hep agzinda ama karnini elledigimde şiş oluyor bence doyuyolar dedigim gibi bende 5-6 cisli bez aliyorum. Hatta hep cis kiyafetine geciyor icmese gecmez bence taşiyor cunku
Karannesi Cns23 bebeğim 2 aylık olmasına rağmen gündüzleri çok az uyuyor gece daha çok uyuyor sizin de öyle mi?
ereninannesi_ Karannesi eli agzindaysa damagi kaşınmaya başlayacak olabilir. Erken diye düşünme her bebek farklı. Ellerini keşfediyor ve bildiği şey emmek emmek istemesi normal emzik almıyorsa bırak emsin elini doktora gidince belli olur zaten. Göğsünü sıktığında süt geliyorsa vardır sütun zaten. Siktigimda gelmediği halde bebeğimin ağzından aktigina şahit oldum. Rahat ol eğer kilo alımı sıkıntıdaysa başlarsın toparlar hemen zaten
Cns23 Karannesi benimki memede uykuya daliyor kucagimda uyuyor yerine koyunca 5-10 dk anca uyuyor uyaniyor. 20 dk en fazla uykusu. Mesela dun 2 saat uyudu kucağımda gece ilk uykusu 3-4 saat suruyor sonrakiler sabaha kadar saat basi uyaniyor
ereninannesi_ Karannesi dene bence ben ihtimal vermedim ama 3 ay10 günlüğüz 3 dişinin yeri şişmiş kaşınıyor kasinmazsa da oynar
inan-472 Karannesi makinanız yoksa elle sağma yapıp kac cc süt cıktıgına bakabilirsiniz youtube da elle sağma videoları var gercekten sütün cc az ise doymuyordur en iyi böyle anlayabilirsin
Karannesi inan-472 makinam var bu sefer de biberonla içmeyi kabul etmezse diye sağmayı göze alamıyorum. Çünkü bi kere kalan sütü sağmıştım biberonla içmedi.
shibalba Karannesi 8. Hafta atagıymış varmış, sürekli emmek ve kucakta olmak istiyorlarmış Bende dün konu açmıştım, bugun atagımız oldugunu farkettim
Karannesi shibalba benim de aklıma bu atak konusu geldi acaba mı dedim umarım o yüzdendir bu halleri de aç değildir.
shibalba Karannesi benim kızımda cuma gunu ıkı aylık olacak Dün sabah 10dan akşam 9a kadar emmek istedi, uykusu vardı uyuyamıyordu. çok çaresiz hissettim, Bugun 8. Hafta atagını öğrendim Hayırlısı olsun canlarımız için
KaynanaYiyen Karannesi ya doyuyorsa meme reddi yapar biberonla alışırsa. Ne bileyim. Sağlık ocağında kilo ölçümü yaptırsaydınız. Benim kızım meme reddi yaptı ondan diyorum. Ha ben doğurduğumdan beri meme mama gidiyorum. Ama kilo alımı geçen ay çok iyi diye diyorum. Örtüyü ağzına alması keşiftendir. Ama tabi açta olabilir. En iyi cevabı kilo ölçüm sonucu alabiliriz. 🤣
inan-472 KaynanaYiyen tabi ki bir değil ama çare arıyorsunuz bunu en iyi cıkan süte bakarak anlarsınız bende hem meme hem mama veriyorum çok üzülüyorum eğer yeterli olsa hic mama vermezdim bir sürü gaz problemi yasıyorum
Safakkk Yazmelegi_ bnde sizinle aynıyım bebeğim hep emmek istiyor memeden ayrılmıyor süt birikmiyor bu yüzden bnde mama veriyorum sma ama bebeğim hemen kusuyor ve kaka yapıyor
shibalba Safakkk benimde böyle 😔 nasıl çaresizlik İyi su içip uç saat uyumam gerekiyo birikmesi için Analık ne zormuş
Yazmelegi_ Safakkk çok içiyorsa ondan kusuyordur mesela benim kızım karni doyacak kadar içiyor ama inadindan daha da içmek istiyor o zaman kusuyor
Poncikkkk Karannesi aylık kilosunda sıkıntı yoksa kiloda ortalamanın altında değilse sorun yok günde 3-5 çişli bez çekiyorsan skıntı yoktur zaten varsa bişey doktorun söyler
KaynanaYiyen inan-472 haklısınız. Üzülmeyin. Benim kızıma da doğduğundan beri meme mama gittik. Bi yerden sonra memeyi reddetti. Odur budur mama veriyoruz. Ama çok sağlıklı. Hepsi geçecek yeterki sağlıklı olsunlar. Sıkmayın canınızı. ❤️❤️
Gokturk_ Karannesi Elini yumruk yapıp ağzına götürmesi açlıktan değil ellerini ağzını keşfettiğinden dolayıdır.Bide bu aydan itibaren salya artışı olur(diş değil) ağızda ki salya artışı başladığımdan dolayı .Komple yumruğu ağzına sokmak ister .İyi kilo almış geçen ay nasıl beslediyseniz öyle besleyin canım
Safakkk shibalba uyku yok ki doğru düzgün bölük pörçük hep Su çay içmekten gına geldi ama süt bı turlu gelmiyor
Safakkk Yazmelegi_ mamayı çok vermiyorum ya zaten 22 günlük 50 ml veriyorum oda zorda kalınca bunun yarısını kusuyor hazmedemiyor dye düşünüyorum sütüm bana hiç yetmiyor gibi geliyor gün içinde sadece süt veriyorm kısa aralıklarla uyuyor ve hep emmek istiyor ağlıyor ama emziriyorum sonra mama veriyorum üstünde iki saat falan uyuyor aralıksız o Zaman anlıyorum ki açlıktan hep kısa kısa uyuyo huysuzlaniyor ağlıyor