yagizcinarsmom bebekler ilk 3 ay ,4. Trimestrdalardir. Anneden kopmadiklarini düşünürler . Annesinin kokusu , sesi ona güven verir o yüzden hep memede kalmak isterler . Cisli bez sayisini takip edebilirsin, kilo alımına bakabilirsin. İki oğlum var biri 2 aylık hala memede kalmak istiyor ve her defasında emmiyor sadece durmak istiyor. Büyük oglum da böyleydi. Çok normal 😍 bol bol emzirmek de sütünü artırır zaten 🩵