yagizcinarsmom Ya biraz önce emzirdim mızırdanıyordu ıkınıyor gazı vardı acaba doymadı mı diye 30 cl mama yaptım verdim içti bi güzel doymuyor mu acaba emziğinde yoksa bebekler doyduğunu hissetmez hep emmek mi ister moralim bozuldu ya
Aryakus2828 yagizcinarsmom belki kendini rahatlatmak için sizi emzik yapmış olabilir sürekli emmek istemesinin sebebi bu olabilir ben kızıma yanıma gelir gelmez emzik vermiştim ebe bana napyrsn diye sormuştu bende emzik veriyorum ama seni tutmazki demişti ve vatoz balığı gibi tutuyordu beni hiç bi alakaı yok yani seni tutup tutmamasyla bu arada bebeğiniz kaç günlük
glrrak yagizcinarsmom Açsa kesinlikle verin derim ben sezeryan doğum yaptım sütüm geç geldi ve o yüzden o süreçte mama verdim ben doyuyor sanığ ilk 2 gün emzirdim baktım ki hiç susmuyor ağlıyor mama vermeye başladım. Sonra sütüm gelince mama vermeyi bıraktım sütüm çok fazla olduğu için ama aç kalsaydı tabikide verirdim doktor da verebilirsin demişti şuan oğlum 13 aylık Vermenizi tavsiye ederim
Karannesi Bende de aynı durum var mama da vermiyorum doktor verme dediği için sürekli emziriyorum. Aç mı bilmiyorum:(
glrrak Karannesi O zaman açtır hanımefendi doktor kilosu falan nasıl dedi yani annelik öğretmekten dolayı demiyorum ama aç olan bir bebek ağlar ve emmek ister. Aç olduğunu bildiğiniz bir bebeğe de doktor dedi diye mama vermemek bana göre uygun değil. İsterseniz başka doktora da sorun
yagizcinarsmom Meriskus yaaa evet çok gazlı ama acaba doymuyor mu diye de düşünüyorum memede uyuyakalıyor uyuması doyduğu anlamına mı geliyor yoksa doymadan da uyuyabilir mi acaba
demirikonunannesi yagizcinarsmom benim oğlumda 28 günlük :) bende başlarda doymuyor sanıyordum ama memede uyuyor çişli kakalı bez sayısı oldukça fazla ilk 3-4 gün mama takviyesi yaptık ama sonra vermedim emzirmeye devam
Aryakus2828 yagizcinarsmom 30 cc mama az gelebilir benim kızım 1.5 aylık 110 120 cc içiyordu benide emiyordu meğer sütüm yetersizmiş bende neden bu kadar yiyor diyordum🥲🥲
Meriskus yagizcinarsmom hyr aç olan bebek uyuyamaz canımmm ağlar Kilo alımını takip et Sağlık ocakları tartıyor Ayına göre kilosu iyise doyuyordur
yagizcinarsmom Meriskus ya uyuyor ama gündüzleri kesik kesik uyuyor gazlı olduğu için diye düşünmüştüm ama şimdi kurt düştü içime
Badeninannesi1 yagizcinarsmom şuan emzirmiyorum ama hem mama hem meme geçti bi süremiz Mama içtikten sonra bile 50 dk emmişliği var Emme içgüdülerini doyuruyorlar açlıktan değil
yagizcinarsmom Badeninannesi1 haklısınız benek doyduğunu hissetmezmiş zaten sonra da hep kusuyor fazlasını hıçkırıyor da sürekli
runadrrf yagizcinarsmom benim bebeğim de sürekli emmek isteyen bir bebek doymuyor mu diye düşünmeden o ne zaman isterse o zaman emziriyorum böylesi onun için daha iyi şuan ona en iyi gelen şey anne kokusu kendini güvende hissediyor🥹
yagizcinarsmom runadrrf ya kayınvalidem büyümüyor bu çocuk deyince sinir oluyorum aklıma takılıyor işte böyle ama memede gayet güzel sakinleşiyor uyuyor da
kurabiyem28 yagizcinarsmom kaç aylık ? Hastalanmayançocuk instagram sayfasına takip etmenizi öneririm. Emiyor mu ? Sadece mamayla mı besleniyor? Emiyorsa önce sizin beslenme şeklinizi değiştirmeniz gerekiyor