snssnm anladığım kadarıyla 2,5 tog kalın oluyor siz hiç almadıysanız 1.6 tog alıp içini inceltip kalınlaştırarak demeyebilirsiniz. Ben zıbınla 2.5 tog giydirerek deneyeceğim üşürse kalınlaştıracağım ☺️ bu annelik çok zor gerçekten beşiğe girip bi gece uyuyup üşüyüp üşemediğini anlayası geliyor insanın 😂