Rrabiaa Herkese merhaba. Bebeğim üç buçuk aylık geceleri kısa kollu atlet üstüne uzun kollu tulum yada uzun kol takım giydiriyorum. Üstüne kalın battaniye örtüyoruz. Havalar serinlemeye başladığı için uyku tulumuna geçmek istiyorum. Biz geceleri yorganla uyuyoruz. 2,5 tog uyku tulumunun içine sadece zıbın giydirin diyorlar ama uyku tulumu yorgan yerine geçmiyor mu ben yorganın altında kollarım bacaklarım çıplakken üşürüm. Uzun kolla bırakınca da çok sıcak olup bunalırmış gibi geliyor. Yaz bebeği olduğu için çok sarıp sarmalanmaya alışık değil. Ne yapacağımı şaşırdım yardımcı olurmusunuz 🙄
Mgf Rrabiaa ayni seyleri dusunuyorum.1 tog uyku tulumu kullniyorum.derecelere gore giydrdigmde bebegimn gogsnden kontrol ettgimde soguk oldgunu grdum.oyuzden tog degerine gore degil bebegimin vucut sickligina gre giydiriyorum
Humeyrakeskin Rrabiaa ay burada bekleyeyim bende 2,5 tog uyku tulumu aldım. Yorgan görevi görüyor bizde yorganla yatıyoruz. Pijama giydirip uyku tulumu giydiriyorum bende. 1 gece yatırdım zıbınla ama göğsü soğuktu sanki.
Kahveseveranne Rrabiaa eviniz kaç derece geceleri tog değerini ona göre ayarlayacaksınız. Uyku tulumunu yorgan gibi düşünmeyin zaten
3goktgmom Rrabiaa 1,5 tog LCW uyku tulumu kullanıyorum içine zıbın giydiriyorum 22,5 ev sıcaklığı üzerine hcbse örtmuyorum çocuk bunalıyor sırtı terliyor, bide 2,5 tog çok kalın üstünü fln sakın örtme cnm sıcaktan hasta olur terler
Mgf Rrabiaa yok terlese anlarim.bu sene 2 tog aldim.daha denemedim.blki onnla sick olur.evimz 22.5 23 derece arasi oluyo.petkler yaniyo.icinde kisa kollu zibnla pijama vardi.gece buz gbiydi gogsu
Kahveseveranne Rrabiaa 2.5 tog 23 24 için çok kalın olur bebeğiniz terler hasta olur uyku tulumunun amacı terlememesi ve üşümemesi evinde standart bir sıcaklıkta olması gerekir. Bu sıcaklık için 1.5 1.6 gibi toglar daha uygun olur diye düşünüyorum
Rrabiaa 3goktgmom henüz denemedim üşütürüm yada terletirim diye. İçine ne giydireceğimi bilemedim. 2.5 tog içine ince bir şey giydirerek kullansam olur mu yoksa kullanılmaz mı
ata21 Rrabiaa bende 2,5 tog kullanıyorum evim soğuk oluyor kışın altına uzun kollu zıbın giydiriyorum göğsünden kontrol ettiğimde iyi oluyor genelde eğer çok soğuk hissedersem tayt giydiriyorum birde altına
Kahveseveranne Rrabiaa ben senelerdir 1.5 tog kullanıyorum 21 22 derece arası altına pijama takımı 23 24 derecede ise sadece zıbın giydirdim
Yuzuklerin_efendisi0 Rrabiaa 2.5 tog giydiriyorum ve içine sadece kolsuz zıbınla yatırıyorum. Havalar yeterince soğuk olunca ince bi pijama giydiririm.
EcrinMelek1- @Rrabiaa biz geçen sene araştırmadan tabiri caizse kulaktan duyma şeklinde aldık uyku tulumunu alel acele 🤣 eşime dedim o da aldı geldi LCW dan bebeğim küçük olduğu için ve soğuktu ben çıkmadım geçen sene o büyük olduğu için öyle böyle idare ettik 6-9 ay almıştı bu sene giydirmeye başladım 2.5 togmuş yeni öğrendim ve aldığı tulumda erkek bebek tulumuymuş kırmızı olduğu için aldırış etmemiştim etiketine bakmadım neyse şuan giydiriyorum 2.5 tog içine bir tek kısa kollu zıbın giyiyor tam oluyor kızım 11 aylık ayrıca beşiği de peteğe çok yakın sayılır petek düşük devirde yanıyor gece emmek için uyandığında kolunu bacağını kontrol ediyorum biraz soğuk oluyor ama sırtı ve göğsü sıcak olduğu için ekstra bişey örtmüyorum sabaha karşı yine uyandığında eli ayağı sıcak oluyor bu sefer sabahta üstünü değiştirirken zıbını kontrol ettiğim de terli olmuyor biraz deneme yanılma yöntemiyle bulmanız lazım hangi tulumun iyi olacağını bizimki biraz bodoslama oldu ama neyse 🤭😆
Rrabiaa EcrinMelek1- çok teşekkür ederim bende bebeğim üşür korkusuyla en kalınını aldım şimdi nasıl giydireceğimi bilemiyorum 😅 artık içine zıbınla başlayarak deneye deneye bulacağım