gcey Güzel anneler dün akşam doğum yaptım bebek hızlı solunum nedeni ile yoğun bakıma alındı. Süt istediler sağıyorum ama damla damla geliyor nasıl biriktirip götüreceğim tecrübeli olan varsa lütfen yardımcı olur musunuz önerilerinizi bekliyorum
yasolinko gcey elle sağım yapın sürekli mutlaka gelecektir ilk günlerden damla damla vermenizde kafii ne gelirse yollayın bol şifalar dilerim
Masalina12 gcey daha yeni doğum yaptığın İçin gelmiyor olabilir benim kızımda yoğun bakıma girdi yeni doğumnca sezseryan oldum ben sütüm yetmedi ona sıvı kaybı oluştu kızımı yatırdıkları gün sütüm geldi bol bol kuru dut tükettim baya sütümü artırdı
Metoomom gcey kuzum 5 gün önce doğum yaptım damla damla geliyordu önce elle sonra pompayla sağım yapıyorum gün gün artıyor. Benim bebeğim de hızlı nefes alıp verdiği için yoğun bakımda yatıyor. Bugün kalbinde delik ve pıhtı olduğunu öğrendim. İnşallah tez vakitte iyileşirler
gcey yasolinko sürekli sağım yapıyorum ama yeni doğum yaptığım için sanırım damla damla geliyor daha ilk gelen sütte faydalıymış diye biriktirmek istiyorum ama nasıl biriktirmem gerekiyor fikrim yok
aybikreis gcey Biriktirmeyin her sağılan sütün saatini tarihini yazın öyle verin. Az miktarı enjektöre köyün, artınca süt saklama poşeti kullanırsınız. Sağdıklarınızı üst üste eklemeyin öyle olmuyor
Mvzroglu gcey önce sıcak suyun altına girin elinizle masaj yapın sonra bir havluyu ütüyle ısıtın göğüslerinizde bekletin kahverengi bölgeyi önce gerip sıkın biraz el ile bu şekilde sağıma başlayın daha sonra damla damla da olsa çoğalacaktır bide su için sürekli ve sağmayı bırakmayın gelmiyor diye ben 10 ml bile çıksa gece gündüz fark etmeden götürüyordum
betul_fethullah_ozer Süt sağma pompaları var yardımcı olur size benim kızımda bir ay kdr yoğun bakımda yattı hiç emzirememistim üç saate bir sanki bebeğinizi emziriyor gibi onu düşünün o zmn daha da artar kesilme olmaz
betul_fethullah_ozer Süt sağma pompaları var yardımcı olur size benim kızımda bir ay kdr yoğun bakımda yattı hiç emzirememistim üç saate bir sanki bebeğinizi emziriyor gibi onu düşünün o zmn daha da artar kesilme olmaz
Elifmihre Elifmihre birde humana çay içtim ananaslı meyve suyu içtim ananasın kendisini yedim ama ben doğurmadan sütüm gelmeye başlamıştı 1 gafta sonrada mecburi doğum yaptım
gcey Metoomom size de çok geçmiş olsun inşallah sağlıklı bir şekilde kavuşalım yavrularımıza Rabbim şifa versin. Peki ilk günler götürecek kadar sütünüz oldu mu
kbrdefne Benimde kızım yoğun bakımda kalmıştı her gün sağdım az geliyodu bestlak damla kullanmistim faydalı oldu bol bol su iç ve sürekli sağ inşallah faydası olur
gcey kbrdefne inşallah sağmaya özen gösteriyorum şimdilik ama çok az damla damla geliyor nasıl biriktirip vercem diye telaş yaptım
Dove gcey ben sut sagma posetlerinde esimle gonderdim, sagim bitince hemen goturduler hic bekletmedim ek olarak, buzdolabinda cok bekletmeyin taze taze goturun, pompa kullanin artsin sutunuz