arsentopik ilk önce yüzü vücudu isilik gibi döktü isilik dendi ama geçmiyordu hir türlü doktora götürdük 2 aylıkken cok küçükler tam çıkmaya bilir testlerde sırayla kestik besinleri kestikçe düzelmeye başladı suan sukur iyiler 6 buçuk aylık olduk 8 aylık olunca ince ben yemeye başlıcam sütten geçtiğinde yine oluyor mu fiye bakicaz sonra onlara yedirmeye başlıcam