Kızım 3 buçuk aylık. Birkaç gündür uykudan ağlayarak uyanma, mama içerken direnme ve hatta biberon başlığını çiğneme, mama yerken kendini aşırı sıkma ve ikinir gibi sesler çıkarma, hızlı hızlı mama içme gibi şeyler yapıyor. Gün içerisinde çoğunlukla yarı ağlar durumda o ikinir gibi sesler yine ve uykuya direnme var. Doktora sordum daha dönmedi. Bu aylarda olan ya da bununla karşılaşan var mı? Gaz mi diye düşündüm ama hem gazını çıkarıyor hem de kakasını da yapıyor. Bu sanki başka bir sey