meervenurrr oğlunuz persentil sınırları içinde ve gayet normal boyu kilosu, bir sağlık sıkıntısı yoksa en önemlisi olan o. Benim oğlumda 28aylık 29a doğru gidiyoruz, boyu 94cm, 16kilo. Bizede doktorumuz ilerden gidiyor biraz diyor ama genetik gerçekten çocuklara çok etki ediyor, biz anne ve baba olarak uzunuz, ben zayıfım ama eşim kalıplı biri yani genetiğini babasından çok almış çünkü her gören aynı babası diyor hatta babası daha da topluydu bu yaşlarda falan diyorlar. Birde doğum kilosu da çok oğlumun iri doğdu yani. Ve bu boy kiloya rağmen iştahı çok kötü oğlumun, hiç yeme düzeni yok uyku düzeni yok ona rağmen böyle yani kesinlikle genetik çok büyük bir faktör. En önemlisi hep sağlıklı ve iyi olmaları her zaman inşallah🙏🌸