meervenurrr Bugun doktor muayenemiz vardi oğlum 89 cm kilo olarak 12.7 cikti doktor cok minyon dedi yaşıtlarına göre kıyaslama yapmayı sevmiyorum ama gerçekten minyonmu
Serpiltoprak21 meervenurrr erkeklerde persentil tabloya gore boyu cok iyi alt sinir 83cm ust sinir 96 ama kilo olarak alt sinir on ust sinir on bes olmali
sb- meervenurrr boy kilo doğumda kaçtı ve anne baba boyu kaç bunlara göre değerlendiriyor doktorlar yoksa şu an gayet iyi bence
Ygtoglm-- meervenurrr nesi minyon . Gayet normal canım . Bu doktorlara ben anlam veremiyorum neye göre kime göre minyon diyolar . Kilosu da gayet iyi .
meervenurrr Ygtoglm-- Bende anlam veremiyorum kan verdik değerlerine bakilcakk teşekkür ederim yorumunuz için 💐
Sinemmmonurr Benim bebeğim de 15 aylık 74 cm 9 kilo. Bize de cok minyon dedi dün. Çölyak bakalım dedi.( 2650) doğmuştu
Aleyna_687 Sinemmmonurr bizde minyonuz doktor bizede dedi çölyak bakalım diye sonucunuz ne bilgi verirseniz sevinirim
meervenurrr Aysegul93 Bende dert etmiyordum herkes zayıf dedigi halde ama doktorun söyleyiş tarzı degisik geldi
Birdunyabircennetannesi meervenurrr 28 aylık 11.5 kilo Ben takılmıyorum böyle şeylere önemli olan sağlığı
meervenurrr Birdunyabircennetannesi Kesinlikle öyle bende takılmıyorum onca kişi söyledi bu zamana kadar ama doktor böyle kötü biseymis gibi konuştu ondan takıldım