kibele1923 Selimikomom oy maşallah afiyet bal şeker olsun minik kuşa🧿 ben ilk çocukta da böyleydim boğazında kalır diye çok korkmuştum korkumu kırmam lazım çünkü pütürlü de yiyor bebeğim pilav gibi yemeklere başlamam lazım
Ayfa1608 Aaayysseee aynen benimki de öyle mamaları çorbaları ağzı diş dolu da sakız çiğner gibi çiğneyerek yutuyor😂
Ayfa1608 melegininannesi38 yok ben ama kullanamıyorum canım sma comfort denemiştim hiç memnun kalmadım 30 ml içmeyle çocuk kıvrım kıvrım kıvrandı taş gibi kabız yaptı. Aptamil kullanıyorum
Ayfa1608 melegininannesi38 bilmem valla ama ben hiç beğenmedim çok kötü yaptı bizi inşallah size iyi gelir