joyfulmom Ayfa1608 7 aylıkken vermeye başladım çok severek yiyor bulguru da pirinci de ama pirinç yaptığım zaman sebzeli yaparim genelde tek başına boş karbonhidrat diye ☺️
dayes Ayfa1608 önce çorbasına pirinç attım öyle başladım 8 aylık olacak nerdeyse geçen gün pilav verdim yiyebiliyor ama pek sevmedi gibi geldi
kibele1923 Selimikomom benim oğlum da bugün 7 aylık oldu altta 2 dişi var korkuyorum nasıl ezecek diye 🙈 sizde kaç diş var
Ayfa1608 ikibaloglanannesi Ecem__ Ogulluana beyzzsenturkk_ joyfulmom jap Teşekkür ederim anneler çorba yapıp deneyim bi😊
beyzzsenturkk_ Ayfa1608 7. ayda başladım vermeye 8. aydan beri de nohut fasulye tarzı iri taneli şeyler yiyor şu an 9 aylık her şeyi yutuyor
Ayfa1608 Aaayysseee yiyebildi mi canım dişi yok ya bizde 6 ay 3 gün olduk rahat yiyorsa bende yapayım
Selimikomom kibele1923 4 dişi var fakat damakları çok güzel eziyor merak etmeyin risk almak istemezseniz biraz daha lapa şeklinde yapabilirsiniz yumuşak oluyor ben hiç korkmadım direkt verdim hatta önüne koyuyorum kendisi yiyebiliyor pilav makarna tavuk gibi katı malzemeleri
kibele1923 Selimikomom oy maşallah afiyet bal şeker olsun minik kuşa🧿 ben ilk çocukta da böyleydim boğazında kalır diye çok korkmuştum korkumu kırmam lazım çünkü pütürlü de yiyor bebeğim pilav gibi yemeklere başlamam lazım
Selimikomom Ayfa1608 evet canım 4 dişi var hatta 5.side patlamak üzere ama dişleryle yemiyor ki damağıyla eziyor
ikibaloglanannesi 6.ayda arpa ve tel.sehriye verdim 7.ayda verdim pilav bulgur. Şu an 8 ay 9 günlük maşallah her şeyi yiyor💙🧿 (Disimiz yok ama tavuk da yiyor)