Annebebek7 esractl benimki suan zayıf değil ilk aylarda iyi kilo aldı suan almıyor o yüzden yazdım canınızı sıkmayın
esractl Betulsark hayır genetik olabilir dedi eşimde bebekken çok zor yiyen cicibebe sütle büyüyen bi bebekmiş ona da bağlıyorum çok hareketli bi bebek metebolizma da iyi çalışıyo maşallah
Betulsark esractl canım eltimin oğlu mama meme hiç bir şey tutmuyormuş hep yoğurt pekmez yemiş ve su an bile masallahi var bebeğinizde zaten 8 aylık olmuş zaten yiyordur