esractl ben de düşünüyorum aldırmıyor mu diye az yiyor o kadar az yesem ben de almam mama ila alakası yoktur diyorum , sizinkide az yiyorsa mamayla alakalı değildir diye düşünüyorum , mamayı belirli seviyede içmeleri lazım benimki 3-4 saatte zorla 90 içiyor günde 5 kere içse 450 cc ve çok hareketli nasıl kilo alabilir ki sizinki de öyleyse zannetmiyorum mamayla alakası olduğunu çünkü hipp sma bebelag arkalarında yazanı karşılaştırdım ve hepsi hemen hemen aynı enerji değerinde ben o yüzden hipe devam ediyorum