Bsraa0809 aynen öyle bizde iki hastane gezdik özele götürdüm doktorun dediği saçmalık buna ne olmuş oldu. Eşim de bilsek getirir mıydık dedi. Dedik burdan birşey çıkmaz kan falan aldilar dedi birşey yok alerjik olabilir sonra çoğalınca cildiyeye götürdüm. Dediğiniz gibi en başında cildiye görmeli kötü bir tecrübe oldu ama öğrenmiş olduk maalesef. Geçmiş olsun canım size de