1mom1-kids bu gibi durumda fotoğraf çekin doktorlar anlamıyor yoksa ben de kızımı götürdüm pişik diye gidince yok bu kötü değil ben anlatıyorum akşamları cayır cayır yanıyor heryeri kıpkırmızı oluyor imkansız şuan birseyi yok diyip travazol verdi gönderdi iki gün sonra gorselle gidince durumun çok kötü olduğunu söyledi hemen travazol ise yapamayınca başka krem verdi daha dün verdi bugün tamamen pisigi geçti dediğim gibi bu gibi durumlarda resim çekin bu çocuğun nasıl birseyi yok vücuduna baksanıza