DenizAli21 3 yaşında oğlum. Lego duplonun tüm tren setlerini ve yapım setini aldım. İnanılmaz. 2 senedir sıkılmadan her gün mutlaka oynar.
Son 6 ay içerisinde de Hot wheels tasıyıcı kamyon aldım iki tane, parkurlu. Biri uzayıp 2 mt yol oluyor, diğeri yüksek bir rampa oluyor. Baya oyalanıyor.